Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Zinchenko, Yulia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou skupinou v případě využití sociálních sítí jako marketingového nástroje. V práci jsou uvedeny analýzy prostředí sociálních sítí, které slouží k pochopení využití jejich potenciálu pro firmy různé velikosti. Součástí práce je také dotazník, jehož předmětem je využití prostředí sociálních sítí pro komerční účely. Na otázky v dotazníku uvedené odpovídal představitel oddělení komunikace a marketingu společnosti GE Money Bank Česká republika, pán Jan Vyšehradský. V teoretické části a na příkladu GE Money Bank je popsáno, proč je vhodné využívat sociální sítě jako marketingový nástroj, a jaké výsledky lze očekávat. Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování strategického plánu, který by měl sloužit českým podnikatelům jako návod pro založení, hodnocení a správu firemních stránek v takových sociálních sítích, jakou je například Facebook.
Optimalizace prezentace s ohledem na udržení pozornosti posluchače a zapamatování látky
Hrkal, Marek ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Prezentace se staly významným komunikačním fenoménem dneška. Jejich rychlý nástup jako komunikačního nástroje zapříčinil, že prezentování bylo a je považováno za dovednost bez teoretických základů. Předkládaná diplomová práce se snaží přesvědčit čtenáře o opaku tím, že propojuje postupy prezentační praxe s teoretickými poznatky čerpanými z literatury zabývající se psychologií a sociální komunikací. Důraz je kladen zejména na aplikaci teorie vnímání, pozornosti a paměti. V aplikační části práce jsou krok za krokem rozebírány jednotlivé fáze přípravy a předvádění prezentací. Součástí empirické části práce je hodnocení prezentátorů, pro jehož účely vznikl ucelený hodnotící arch jako formalizovaný metodický nástroj evaluace. Práce je využitelná všemi komunikátory, kteří mají zájem pochopit teoretické jevy, na kterých je prezentace postavena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.